Het voeren van het goede gesprek

Bij het voeren van goede gesprekken gaat het om oprechte aandacht voor elkaar en het motiveren van de medewerker.

De meeste medewerkers willen continue blijven groeien en ontwikkelen. Voor hen is dit vaak zelfs één van de belangrijkste arbeidsvoorwaarden bij de zoektocht naar een baan. Omdat persoonlijke ontwikkeling zo belangrijk is en de arbeidsmarkt in trek is, moeten organisaties steeds meer hun best doen om goede mensen te vinden en te behouden. Het goede gesprek is hierbij erg belangrijk.

Met dit traject wil ik bereiken dat de leidinggevenden weten:

  • Welke gesprekken wanneer plaatsvinden
  • Wie welk gesprek voert; HR, de coach of de leidinggevende
  • Met welk gesprek en op welk moment je wél en niet iets bereikt
  • Wat de inhoud en de structuur van de verschillende gesprekken is
  • Welke vaardigheden je in kunt zetten bij gespreksvoering
  • Hoe je medewerkers kunt enthousiasmeren en motiveren door gespreksvoering

POST Lijnbaan 124 | 3142 BM Maassluis | BEL OF MAIL +31 (0)6 413 715 93 |  jantien@ontwikkelhart.nl